Mais sobre mim

Mais sobre mim #Parte3

22:39


Hey! Hoje é dia de desabafo. eu sei que na agenda coloquei Tag literaria pra hoje, mas acontecerão coisas e eu mudei de idéia. Bom, aqui está:

have any idea what is wanting to cry and could not? know what is unwilling smile? know? I bet not. Really wanted to come and say that my life had changed, but no. it has not changed. or rather, changed. for the worse. being forced to wear clothes that do not like being trampled by people I love. I wear a skirt to please, take good notes to please others, I behave as "people" because society does not accept me. so tired. the tear that hurts most is that it does not fall. My parents fighting are driving me crazy. I've tried to kill me 5 times. failure. came to nothing. I ask myself every day: Why the hell took me from my mother's womb? I had everything there. food, comfort, warmth, love, a pair of perfect legs. Why? because they took me out of there? People scream, they hate each other. they want to destroy. they scare me. someone stole my dreams. surrender I need them. I'm screaming help, help me. but no one listens to me. forgotten that I exist. What have I done wrong? I have no qualifications to be a person, but I can try. me a chance ...
Ai, que cheiro de melancolia no ar... sim, ele é meu! Me julgue por isso.

End.
xoxo'

Pode te interessar:

2 comentários

  1. Nossa, eu não vou falar para não se sentir mal porque é impossível... a vida é horrível, e as pessoas são cruéis, você só consegue ser feliz através de máscaras...porque não esta tudo bem talvez nunca tenha estado, mas um coisa você deve pensar, nada é tão ruim que um dia não passe...tudo pode acontecer a vida é imprevisível, então se proteja deles, porque uma hora vai passar e finalmente vai estar tudo bem.
    Beijos

    Imagine Belle

    ResponderExcluir
  2. Realmente é impossível não se sentir triste, mas temos que manter a cabeça erguida, pois assim, temos força pra continuar. E sim, tenho esperança de que um dia passe, e que tudo isso no futuro, seja uma mera lembrança. :)
    xoxo'

    ResponderExcluir