Mais sobre mim

Mais sobre mim: #Parte 1

15:22


Hello! No mais sobre mim, eu vou contar um pouco sobre mim a cada post com esse título. Essa é a primeira parte do que podemos chamar de: uma mini série, contada somente por letras. Não é muito comum blogueiras fazerem isso, mas eu gosto do que escrevo, então vou colocar em forma de post no meu blog. Espero que gostem também. Ps: o texto está em inglês :P, então traduza ele aqui: https://translate.google.com.br/ Então sem mais blabla, aqui está:


Welcome to my life, destroyed. I'm girl dedicated,student,blogger,fashion love, books love, design fashion. But, i'm not candy. I'm not beautiful. But, i'm panda.
Not i'm you, you is not me. My dog Bethowven, i love you. My Dad's and my mom,beautiful people. my family it's perfect, but, i'm not perfect. I love food, books, fashion, Dior, Harry Potter, Adventure, money, music, love, people, but do not know if they like me. live in the city of Ribeirão Preto, in the state of sao paulo - Brazil. But, no like of my city. it's , hot,has no beaches here, no clubs good,no fun places , only dirt and heat. wanted to live in the U.S., it's more fun than here. more people, more fun, more full of peoples fun, more food, more money, more diversity of races. so,is much better than here. here no fun, here has no beachs, here it's very hot. yes, very hot. the good it's that culture has diversity, of races, peoples, artists and more.   ( continues )


Então, coisa de doido né? , mas essa é uma ideia que poucas pessoas costumam por em prática, não sei porque motivo :x Mas enfim, é isso.


End. xoxo'

Pode te interessar:

0 comentários